вторник

Here we go

Начало - 2010. Край - 20**. Малина (по-известна като Калина) е права, само с публикации във Facebook няма да е толкова ефективно, ето защо ще опитам още нещо. Дина е права - започва се от обсъждане, в началото е словото; идеите и действията в последствие ще видите предимно тук като думи и ако се присъедините, може би и повече.

А и най-накрая ще мога да се улесня с дясна лента за бързо намиране.

2 коментара:

Кристина каза...

Всичко с времето си, Диди... на мен ми допада засега начина, благодарение на който се ограничава употребяването на тези пликчета. Говоря за трика, който ни манипулира спестовническите заложби ; ) Ако искаш пликче - добре, обаче струва 30 стотинки..."ъ, по-добре да си взема от нас една..." : ) Така че изводът, който правя за пореден път е следния: не му обяснявай на народа за полезността по принцип, а опитай да засегнеш личния му интерес.

diana n. каза...

Напълно съгласна като цяло, най-вече собствения финансов интерес (в над 90% от случайте според мен) променя тези неща. Но по-често на организационно ниво, що се отнася до отделния индивид - тогава нещата са малко по-различни като че ли. Поне така ми се струва на мен. Иначе имам по-точни данни за процент отказали се от хартиено извлечение притежатели на кредитни карти към една банка, след въведена такса за него 2 лв и активна реклама на което. Не е редно да издавам какъв е %, но е по-малък, отколкото би предположила, убедена съм. Ето защо, освен парите, роля играе и това хората сами да (п)опитат, а за да го направят, трябва да са подплатнено информирани.:)